duminică, 2 martie 2008

COOLöri, de Peca Ştefan

am fost la teatru. teatrul foarte mic. si am vazut o piesa zuuper. piesele de la TFM sint in general postmoderniste, ultramoderniste sau ubermoderniste si din cauza asta sansa sa fie o porcarie era cam de 50%.

iar in primele 2 minute de la inceperea piesei COOLori imi venea sa-mi inghit omuletul, sa simulez un infarct orice numai sa plec de acolo. Limbaj vulgar, saracacios, personajele erau niste "luzari" drogati etc. sint satul de astea.
bai, dar nu stiu cum, pina la urma Peca Stefan chiar a facut din rahat bici. pentru ca desi avem luzari si vulgaritate, piesa transcende toate astea si este o comedie pe alocuri tragica, spumoasa, imprevizibila si originala. iar actorii joaca excelent, cu pasiune si convingere. ce ma bucur ca generatia noua e plina de talent si vitalitate! pe bune.
recomand COOlori fara retineri, imi asum raspunderea. ;)

Niciun comentariu: