vineri, 28 martie 2008

[Rec] (2007) muvii riviu /0C

semne bune are anu' asta horror...
dupa ce in februarie am vazut Cloverfield, care a fost bun si mi-a placut foarte mult, acum sint inca ravasit la 10 minute dupa ce s-a terminat [Rec], care cred ca a reusit ceea ce The Blair Witch Project doar a incercat. nici nu mai stiu de cind n-am mai vazut un horror atat de inspaimintator. ce le leaga pe cele 3 filme de mai sus, in afara genului, este stilul cine-verite de filmare, tot filmul parind filmat de un cameraman ce ia parte la actiunea filmului. ei bine, TBWP nu m-a impresionat deloc ba chiar am fost dezamagit la vremea respectiva dupa toata reclama care i se facuse. insa Cloverfield si [Rec], (poate si datorita bugetului mare :)) au reusit.

si dintre 3 toate singurul care a reusit sa-mi transmita starea de spaima viscerala, isterie, groaza, sa-mi taie rasuflarea si sa ma tina cu genunchii la gura a fost [Rec].
fara sa dezvalui nici un amanunt din film pentru ca sint sigur ca si-ar pierde din farmec, va invit pe cei cu nervii tari si inima sanatoasa la 70 minute de teroare pura made in Spania.

PS: incredibil cit de tristi si lipsiti de originalitate au ajuns americanii. deja au un remake in postproductie.

Niciun comentariu: