joi, 13 martie 2008

Unde e Ovidiu Bufnila?

M-a palit brusc. Ca daca ar fi cineva pe lumea asta mai inclinat catre a scrie intr-un blog, acela s-ar numi Ovidiu Bufnila. Pai acum vreo 10 ani cred ca era cel mai prolific scriitor underground, desi nu imi mai aduc aminte decit de un nick, "meduza", stiu ca invadase toate forumurile si dezbatea si combatea cu o logoree iesita din comun. iar povestirile sale ne invadasera si in spatiul virtual si in cel real. eu niciodata nu i-am inteles stilul, toate povestirile sale par ca un vis fara sfirsit iar de cele mai multe ori visul ala e cosmar, dar cel mai uimitor era debitul, imi imaginam pe atunci ca daca as sta la o discutie cu el, probabil m-ar ingropa rapid in cuvinte si as muri efectiv daca nu m-ar trage repede inapoi. :)
Asa ca am gugălit si chiar exista Blogul lui Ovidiu Bufnila, dar cam subtire prezenta, intre timp poate a mai secat fluviul si s-a transformat mai mult intr-un piriias. Iar de aparitii literare chiar ca n-am auzit nimic de vreo 10 ani.

sa fie clar, realizez ca pe linga Bufnila par un mic si saracacios "anagramaticalitos" dar pe blog nu scriu (doar) ca sa perii orgolii. :P

2 comentarii:

Anonim spunea...

poftitzi: http://ovidiubufnila.weblog.ro/ :)

Cristache spunea...

merci pt. link.