sâmbătă, 26 aprilie 2008

Nu, pogodi! & Paste

imi aduc aminte ca aveam un aparat de proiectie, cu film pe role, -parca 16 mm, habar n-am, oricum fara sunet- si vreo 3 filmulete, unul cu un spectacol de circ si citeva cu aventurile lupului asta care era un fel de Wile E. Coyote in varianta ruseasca. cred ca le-am vazut de paispe mii de ori pina le-am invatat pe de rost si s-a rupt filmul de atitea ori ca era plin de lipituri. chiar si acum dupa atitia ani vazind acest episod din Nu, pogodi!, imi dau seama cit de bine mi s-a intiparit in minte, practic n-am uitat nimic.

asta-i cadoul meu de iepuras pentru voi si ca tot veni vorba, sarbatori fericite si la cit mai multe excese gastronomice delicioase ca pin' la urma despre asta-i pastele, nu? :)

ne revedem pe 5 mai, cind probabil o sa postez niste fotografii din Odorheiul Secuiesc si impresii de calatorie. n-am mai fost niciodata pe acolo insa din ce-am gasit pe net pare superb.

Niciun comentariu: