vineri, 9 mai 2008

Romania, Harghita, Odorheiul Secuiesc, Satu Mare...

a fost atit de odihnitoare minivacanta de 1 mai ca abia acum am inceput sa-mi revin din starea de relaxare & "calmitate" si sa urc citeva fotografii.
mi-am dat seama in timp ce incercam sa fac o selectie ca nu sint atit de spectaculoase ca cele facute in alte locuri din tara dar asta nu are importanta pentru ca oricum ne-am dus acolo mai mult pentru leneveala si destindere decit pentru drumetii sau privelisti coplesitoare. totusi senzatia care mi-a ramas e mai mult decit placuta si recomand calduros zona oricui are nevoie de un conţed linistit.
deci, pozele:
pensiunea (cea alba) pe care am inchiriat-o la un pret mai mult decit rezonabil, 43 euro/zi (am fost 6, adica vreo 27/zi de lei de persoana). daca vrea cineva mai multe detalii sa-mi spuna si le dau cu placere.

vedere de pe barajul Zetea spre lacul de acumulare

un peisaj suprarealist din Baile Harghita, nisipul ala fiind un reziduu rezultat al exploatarii de caolin

si citeva pentru impresia artistica


pentru cine are chef de activitati "extravilare" optiunile sint variate:
- drumetii peste 7 vai si 7 dealuri pina spargi splina, pe jos, cu bicicleta sau motocicleta enduro (cine are). peisajul este garantat si cu putin noroc veti intilni si ciute sau cu mai mult ghinion, mistreti.
- Sighisoara e la 2 pasi
- Odorheiul Secuiesc, un orasel linistit cu oameni amabili dar putin(i) stiutori de limba romana
- barajul Zetea
- Baile Harghita pentru combinatul paraginit si atmosfera pe alocuri selenara.
ar mai fi si altele ca salina Praid sau lacul Rosu dar deja incep sa ma indepartez...

2 comentarii:

Radu Iliescu spunea...

Fotografiile tale mi-au dat ameteli. Sunt superbe!

Cristache spunea...

merci. avem o tara frumoasa, totul e s-o vizitam... :)