luni, 12 ianuarie 2009

Revizorul de Malaele cu Malaele

dupa ce am gugalit si am vazut niste opinii negative m-am gindit sa scriu si eu ceva ca sa mai inclin balanta. nu ca ar avea nevoie. doar se joaca inca cu casa inchisa dupa 2 ani si ceva de la premiera. si bilete pot fi gasite doar in prima zi in care se pun la vinzare.

foto via Teatrul de Comedie
asadar asteptarile erau mari si incepusem sa am indoieli mai ales dupa ce auzisem parerea unui actor (nu unul din piesa in discutie) care a spus ca e naspa si ca toata piesa e construita in jurul lui Malaele si restul sint doar niste figuranti. nimic mai fals. oricum Malaele e unic si ma bucur ca am avut norocul sa vad varianta in care el interpreteaza rolul "revizorului". nu zic ca Banica n-ar fi un actor bun, nu stiu, o fi.
mi-a placut la nebunie aceasta viziune (Malaesceana) a Revizorului lui Gogol care se bazeaza exclusiv pe jocul actoricesc decorul fiind minimalist pina la inexistent.
toti actorii au avut momentele lor de iesire la rampa si au facut-o atit de bine de parca ar fi fost repetitia generala nu a enspemia reprezentatie.
singurul aspect trist e ca satul ala rusesc cu locuitorii lui, viciile si problemele lor sint din pacate inca atit de actuale. dar sa n-o dau in melancolii ca pin' la urma e comedie. :)
umorul a fost de foarte buna calitate cu doar citeva glume de santier iar dialogurile de la absurde si acide pina la suculente si memorabile.
de mult n-am mai asistat la o comedie atit de reusita.
v-o recomand cu tarie. mergeti. vedeti. rideti. aplaudati.

Niciun comentariu: